Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ingenting av dette.

Virker som kabelen har hengt seg opp eller noe..

Men den biter ikke i det heletatt :(

Vet ikke hvordan det er på Golf, men det er jo ikke uvanlig, for de biler som har det, at wiren/kabelen inni strømpa ruster fast i strømpa...

Da må du evt ha ny...

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, frysninger så langt inn i ryggmargen som overhodet mulig! Akkurat maur og små edderkopper klarer jeg ikke. Tarantella derimot er ett dyr jeg kunne hatt i glasshus :wonder:

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager lite aktivitet, men hadde norsk eksamen på onsdag + torsdag, og har vært på hytta i hele helga ;) Har også fått meg en 20-30 år gammel yamaha 9.5 hester å skru på. Blir artig, den har stått så lenge at den sitter fast :D

Men skal få sett på bremsene i morgen, kommer noen bilder :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, finner enda ikke ut av dette med håndbrekket..

Og det hjelper ikke mye at P&R ikke har sendt den ringen jeg sagde av coiloversene, som jeg snart bestilte for 2 uker siden.. har sendt de en mail og håper at de klarer å finne ut av det ;) Virker ikke som de har noe system for registrering av sending osv.

Men, tilbake til håndbrekket :)

Det ser ut tila t en av håndbrekk wirene har blitt skiftet, da den ene er hvit, og den andre svart.

Får et lite inntrykk av at den ene er kortere enn den andre..?

Uansett, når jeg drar i brekket, så låser venstre bakhjul seg, men høyre har det ltie effekt på :(

Og når jeg slipper opp brekket, så blir ikke wiren dratt tilbake igjen..

Det er så mye rart..

Og det hjelper ikke at jeg ikke får gjort noe med wirene før Parts And Retards får ut fingeren og sender meg den ringen så jeg kan få flyttet bilen over gropa! :deng

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, når jeg drar i brekket, så låser venstre bakhjul seg, men høyre har det ltie effekt på :(

Og når jeg slipper opp brekket, så blir ikke wiren dratt tilbake igjen..

Det er så mye rart..

Dersom wiren ikke går tilbake er det nærliggende å tro at wiren går tregt inni strømpen og må skiftes.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjøper nye waiere på ebay så snart jeg får bilen ned på bakken igjen :)

Men har fått tak i sveiseaparat, så holder på å lære meg å sveise, sykt artig, håper å få bruk for det en dag :D

Sveisene ligner enda på andebæsj, men det går fort framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japps, fant ut det! :)

Har en Gokart med en 200 kubikk på som vi ebstilte fra USA i vinter, men den viste seg å være alt for liten til at en voksen får plass.. Dette sa de selvsagt ingenting om.. Så vi skal sveise på litt ekstra beinplass og litt forskjellig, blir artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nye håndbrekkwaiere bestilt :) 75,- stykket på ebay!! :D

Forrige eier har tydeligvis bare skiftet den ene kabelen, og den gamle er jo så klart lengre.. men jaja :)

Et lite tilbakeblikk..

Før;

0022.jpg

003.jpg

Etter :D

IMG_0819-Copy.jpg

IMG_0517-1.jpg

I see what you did there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge ut en video av en av mine andre små prosjekter ;)

http://www.youtube.com/watch?v=w0BxmQH_c9s

Holder på å konstruere kamaksling osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider