Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet

Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Ja, har da luftet bremsene, 2 ganger, men pedalen føles fortsatt ut som en svamp :(

Men har i det minste fått bilen ut av verkstedet! :)

Har fått bror min til å hjelpe meg til å få luftet bremsene skikkelig en dag.

Lakkerte også vind-deflektoren til soltaket i dag, den var litt rusten :)

Grunning;

IMG_1509.jpg

Ferdiglakkert og montert på bil :)

IMG_1514.jpg

her er noen flere bilder :thumb

IMG_1519.jpg

IMG_1517.jpg

IMG_1518.jpg

Og til slutt, et lite bilde fra turen vår i USA her i Juli :)

Bildet er tatt på Bonneville salt flatts. Bilen er en Ford Explorer (leiebil) :D

IMG_1504.jpg

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har enda problemer med at motoren koker. Noen ganger kan den stå på tomgang i en halvtime, og den koker ikke. Men andre ganger, kan jeg kjøre litt fram og tilbake, og den koker etter bare 5 min. Eller, jeg setter i fra meg bilen, lar den gå, ser bort i et par sekunder, og når jeg ser tilbake så fosser vann og damp ut av overflow-tanken ved litt over halvveis på temp-måleren.. :(

Noen løsninger?

Får håpe det bare er fordi jeg ikke får opp nok fart til at radiatoren kjøler nok :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel få bilen inn på verkstedet igjen, og prøve å få byttet termostat + vannpumpe :)

Ser ut som litt av en jobb å skifte vannoumpe, men men.. Øvelse gjør mester :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel få bilen inn på verkstedet igjen, og prøve å få byttet termostat + vannpumpe :)

Ser ut som litt av en jobb å skifte vannoumpe, men men.. Øvelse gjør mester :thumb

Neida, dette er en smal sak. Den sitter i noen få skruer bare. Ellers så går vel sikkert registerreima innom pumpa også og jeg ikke husker feil? Løsne strammehjulet, så går det fortere ;)

Selv så har jeg ikke måttet gjøre det på di bilene jeg har byttet på, så det kan nok hende du klarer det med stram registerreim også.

Jobben er forresten unnagjort på ca 20 min.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo enda lettere å bytte vannpumpa i hvertfall. Bare å skru ut boltene, så man kan ta den av og sette på ny ;)

Quattro73 ordner opp! :D

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider