E30-Cab Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Übersjefs!!! HAHA Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Oppfølgeren, Patman Pimp & cat rules town! Last ned :P Hva med en sånn film sak for oss som redigerer istede for PS greier? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by The cowboy helvette.. satan.. faen.. hater at folk bruker alt annet enn windows media player azza!! spess siden jeg sitter på en pc som jeg ikke kan laste ned det jeg trenger for å se sånna kule filmer... AAAARG!! hater skole pcn her.. *knurr* *puh*..sorry folkens.. måtte bare få det ut ;) ps: kul film eller??? Det er jo windows media player:) Kanskje du mangler divx da. http://www.divx.com Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Gran postman pat "as you have NEVER seen him before" Jeg og EmJay kjeda oss "litt":D Postman Pat er bare kjemperå!! Lillebroren min har en film der han kjører ganske fort, men replikken hans er den beste: "nå skal du få se på bilkjøring Miss" Hadde jeg hatt filmutstyr skulle jeg delt den med dere:( Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 hehe! Dritbra jobba gutter :D Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Fine greier, endelig har han lært seg å gire også. :) Sleng ut disse på noen utenlandske forum så har vi en ny nettlandeplage på gang. Seriøst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 hahahha geniale filmer! all respekt for disse syke idee'ne deres! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Bruk vlc media player sier nå jeg bare. Tar ALT. alle codec inkludert...:D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Sier bare en ting; mplayer. EDIT: Jeg liker ikke Initial D i det hele tatt... :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 ser ikke ut som om du har noen mulighet for stop/pause med den playern din... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Finnes ingen knapper å trykke på, nei. Bruker "space" for pause, "o" for å se hvor langt jeg er kommet/har igjen, og "q" for å avslutte. Har ikke funnet volumkontrollen enda, men bortsett fra det, så spiller den alt, og da mener jeg ALT! Har ringenes herre 3 på DVD-R (tok tid å laste 2x DVD fra nett, ja), men iallefall: Denne filmen var i bunn og grunn en .img (DVD-image, som enten må brennes ut med Nero el. lign, eller mountes som en virituell DVD i Daemon-Tools). Denne var så delt opp i 2x 96 enkle .rar-filer på knappe 50 mb hver. Disse var igjen pakket inn i en .zip-fil, og det morsomme er: Etter jeg var ferdig å laste den ned åpnet jeg hele helsikkes .zip-fila (ja, 4,4 gb) i mplayer, OG DEN SPILTE DEN AV! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Vanvittig bra :D :mrgreen: Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Ble litt inspirert av Postman Pat video'n.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Mk2-16v Ble litt inspirert av Postman Pat video'n.... haha... så pent! :D :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg