Unimog411 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Nå kjenner jeg at jeg angrer meg på at jeg ikke tok traktorlappen istedet for mopedlappen.Tenk å rulle rundt i den maskinen der istedet for en spinkel og stusselig moped :D Herlig prosjekt!!! Det jeg skal gjrøe :) jeg er 17 nå:) gleder meg sinnsykt til å få den i stand igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Portasol Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Dæ gjærr e au :) bære å kommå på dugnad om du æ ladd ;) ska på hjulan i løpet tå januar! Mulig at jeg kommer en tur :) du får si fra da du skal skru :) Siter vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt) audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil) vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Har hatt litt problemer med bremsene på denna skjøssen. Nå har jeg svidd av noen hundrelapper på nye bremseslanger og bremserør. Skal lage flenser og sette på nye nipler. Legger ut bilder etterhvert. Var svært vasnkelig å skaffe originale bremseslanger, så da ble det slanger av Toyota Carina 2 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Har ikke sett denne før nå, men skal definnitivt følge med! rått Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 (endret) Bilde over bremsesystemet:) har dårlig greie på detta, men ser det ok ut? Innkjøpt litt div :) Nytt. Snekra ny fanger :) noen små hull på midten til merce-stjerne. Endret Januar 24, 2012 av Unimog411 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 før honing. etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Girkula blir kjekk å ta i når det blir kuldegrader! ;) Ellers får du stå på, er et spennende prosjekt.Skal du, eller har du, overhalt akslingene? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Girkula blir kjekk å ta i når det blir kuldegrader! ;) Ellers får du stå på, er et spennende prosjekt.Skal du, eller har du, overhalt akslingene? Hehe, tipper det:) blir vel helst midlertidig, men tenkte jeg måtte prøve:) Burde sikkert gjort det, men vet liksom ikke helt hvor mye jobb jeg skal legge i detta. Jeg kjører for tida moped, men så fort denne blir ferdig, så skal jeg ikke kjøre moped noe mere. Så jeg prøver å bli ferdig så fort som mulig :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Ta en kjapp titt paa oljen til akslinger og senterdiff. Er den ikke 'sort flake metalic' saa er det nok ok nok. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Ta en kjapp titt paa oljen til akslinger og senterdiff. Er den ikke 'sort flake metalic' saa er det nok ok nok. Har bytta oljen på akslingen bak, og den var ikke ille. Så tror nok det er som det skal under der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Fikk litt hjelp av en kompis til å sette i motoren. Men nå støtte jeg på et problem med styresnekka... Målet er vel å få løftet på igjen hytta iløpet av noen dagen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Portasol Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 (endret) Fikk litt hjelp av en kompis til å sette i motoren. Men nå støtte jeg på et problem med styresnekka... Målet er vel å få løftet på igjen hytta iløpet av noen dagen. ;) Detta bli bra steffen! :) -Ørjan Mod.edit: Fjernet unødig sitering av bilder! Endret Februar 4, 2012 av Viking067 Siter vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt) audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil) vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Noen bilder av turboen :) Må til noen modifikasjoner, men foreløpig kommer ladelufta til å blåses rett ut og vekk. Men pen lyd får jeg :P Styresnakka mi. Jeg får ikke skrudd rattstammen ned igjen. dårlige trapesgjenger inni snekka. http://i1209.photobucket.com/albums/cc381/Unimog411/02022012634.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Det var en voldsom blending på den eksosmanifolden?:P Vil sterkt anbefale å kappe av stussen og prøve å gjøre det litt mer "rundere" i kantene. Blir akkurat som originaleksos på scootere det der. Ekstra tapp som hindrer flowen. Men for all del, veldig bra arbeid. Gleder meg til å se hytten på plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja, sant det :) burde kanskje gjort det, men tror ikke det vil bli førstepri. Burde vel hatt en litt større turbo også, så det kan hende jeg lager meg en ny flens og modifiserer manifolden litt bedre :) Ja, skal bli stas det, men tror ikke den blir lakkert før det blir litt varmere i været :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg