Unimog411 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Da har jeg fått skifta olje på motor og gearkasse. Reparert styresnekka og justert divere. Hytte skal på i morgen :) Legger ut noen bilder av det etter hvert. Så fort hytta er på, begynner alt arbeidet med å montere varmeapparat, radiator, lufting, og ikke minst det elektriske. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Noen nye bilder :) har sveist meg noen deler til ladeluft. blir sikkert ikke verdens beste "flow", men... Endelig fått på hytta! Nå blir det å koble litt ledninger og få til kjølinga, så skal det prøvestartes :) Legger ut flere bilder etter hvert som jeg gjør noe synlig på'n :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Legg ut film av start også da :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Legg ut film av start også da :) Det skal jeg gjøre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 [ATTACH]27286[/ATTACH] Bakenden :) Tror jeg venter litt med å sette på planet. får se hvordan det er å kjøre uten. kan hende jeg monterer 3-punkten jeg har liggende:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 I kveld har jeg fått på olje på senkka, ordna det siste med div slanger og prøvd å lufte dieselsystemet, uten hell. Må ha noen nye slanger... Baklys er i orden, nærlys på begge sider foran, fjærnlys på høyre side er i orden :) Skal teststarte i morgen kveld hvis tida strekker til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Har fått løfta på igjen hytta og planet, montert slanger til ladeluft ifra turbo. ordnet litt lys og "prøvekjørt" MASSE! Fått ordna eksos, og med ladeluft kom den seg veeeldig mye! Nå står motorkasse og lys for tur :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Kjørte meg fast her om dagen også :) Første gangen jeg ikke har klart å komme meg løs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Liker! Du maa lage et stigtrinn til jentene da, slik at de ikke forstrekker seg.... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Konge prosjekt! Sinnsykt morro lesning!! :) Har du tenkt å fiffe opp kassen også etterhvert? Hva gjenstår nå forresten? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Liker! Du maa lage et stigtrinn til jentene da, slik at de ikke forstrekker seg.... *Sorvik94 liker dette.* Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Liker! Du maa lage et stigtrinn til jentene da, slik at de ikke forstrekker seg.... Hehe! Må gi de en liten dytt i baken når de skal oppi, da serrdu. Stigrinn kommer etterhvert, men mye skal fikses før det blir laget. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Konge prosjekt! Sinnsykt morro lesning!! :) Har du tenkt å fiffe opp kassen også etterhvert? Hva gjenstår nå forresten? :P Joda, skal vel lakkeres snart, men har ikke verdens beste verksted. Satser på varmt vær til påske, så det er nok en sjanse for at jeg skvetter på'n litt malng, da ;) Jeg må lage ei motorkasse og koble opp litt bl.a bremselys, ekstralys og arbeidslys. Montere en vinsj skal jeg også gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg