fossen60 Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Hei, har nettopp kjøpt meg ny RC bil ( Electrix rc Ruckus.) har også kjøpt hurtig lader, men vet ikke hvilken styrke jeg skal ha den på. kan velge mellom 1A,2A,3A,4A,5A. Hvilken bør jeg ta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Hvor stort er batteriet? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fossen60 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 1800 mah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 (endret) ville ladet med 1A da jeg ikke hadde turt gå opp til 2A pga batteriet er 1,8A :) Puuh,ble mye A i den settingen :O Endret Januar 3, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Jeg vil rett og slett anbefale en computerlader - det gjør hverdagen så utrolig mye enklere når det kommer til lading av alt ifra bil/mc-batteri, NiCd, NiMh og opp til den beste allroundbatteritypen som finnes til rc: LiPo-batterier... Disse skal i motsetning til de andre typene batterier bestandig lades med samme ampere som batteriet er på, slik at det aldri tar mer enn én time å lade. Eksempel: Jeg brukte 17 timer på å lade opp et 2000mAh-batteri på 5 NiMh-celler ved en ladestrøm på 0,1A, batteriet kom opp til nesten 2800mAh på grunn av lav ladespenning. Drivbatteriet til en av lastebilene mine er et to-cellers LiPo-batteri på 5000mAh, dette skal ha ladespenning på minimum 5A, altså maks én time uansett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg