Kristian Søbstad Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Leste på en tråd her en plass.Om en som hadde sett bilen sin til salgs med samme km.stand som når han hadde den. De var en E-36 325. Lurer da på om man kan skje dette noe plass??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Såvidt jeg vet har du bare serviceheftet å forholde deg til, men mange ringer opp forhandleren og sjekker om de har en historie på bilen... Prøv også forsikringsselskap, selv om jeg tror de nekter å oppgi info... Men uannsett... hvis det er jukset alt for mye med km vil du merke det... Se på hvordan setene ser ut, interiør osv... En bil som har kjørt over 200' ser litt mer slitt ut enn en bil som gjerne bare har kjørt 100'.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Var nemli en jeg kjenner som nevnte at når km.stand på bmw er skrudd tilbake så: 1. Trykk på tripteller knappen og hold den inne. 2. Sett nøkkelen i tenningslåsen og vri så ett hakk mens du holder inn tripteller knappen. Da skal den ekte km.standen komme fram først også kommer den div andre og tilslutt en spedometer sjekk. Er dette fakta eller kødd? Var en annen som sa at den første var noe med beregnet regkjede skifte.. Ikke veit jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Kristian Søbstad Var nemli en jeg kjenner som nevnte at når km.stand på bmw er skrudd tilbake så: 1. Trykk på tripteller knappen og hold den inne. 2. Sett nøkkelen i tenningslåsen og vri så ett hakk mens du holder inn tripteller knappen. Da skal den ekte km.standen komme fram først også kommer den div andre og tilslutt en spedometer sjekk. Er dette fakta eller kødd? Var en annen som sa at den første var noe med beregnet regkjede skifte.. Ikke veit jeg..... er det noen som vet om dette stemmer? såfall hadde det jo vært morro å teste... Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Var nemli en jeg kjenner som nevnte at når km.stand på bmw er skrudd tilbake så: 1. Trykk på tripteller knappen og hold den inne. 2. Sett nøkkelen i tenningslåsen og vri så ett hakk mens du holder inn tripteller knappen. Da skal den ekte km.standen komme fram først også kommer den div andre og tilslutt en spedometer sjekk. Er dette fakta eller kødd? Var en annen som sa at den første var noe med beregnet regkjede skifte.. Ikke veit jeg..... Det er fakta feil! Desverre. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 For å gjøre dette klart: Det er værtfall UMULIG å se om en e36 har blitt skrudd. e30 har den gamle manuelle tallgreia så der vet jeg ikke. nyere bmw har jo alle data inne på nøkkelen så der kan det nok se om den er skrudd. Alle servicer, kmstander osv ligger i nøkkelen. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 "Handlingen" du nevner skal fungere på e-34.Men det er ikke den ekte kilometerstanden som kommer opp,men de 7 siste sifferne på chassisnummeret.Står på http://www.autopower.se.Sjekk under bruktbilguiden tror j.... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg