joostbl Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Hei! Har en 2001 passat stv. med svart skinn interiør. min kjære hundevalp har tatt for seg nakkestøttene i baksete :-( noen som vet hvor jeg får tak i nye, brukte vel å forstå? Hilsen, fortvillet bil- og hunde eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joostbl Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Er det virkelig ingen her som kan hjelpe meg? Godt nyttår og hilsner fra Joost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei Du kan jo ta og ringe brødrene london og se om de har dem, billig blir det ikke da de raner folk. Etka gir meg en ca pris på 2000 kr så ikke forvent noe billigere på møller, hvis du skal handle nye , for skinn nakkestøtte og det er jo dyrt Du kan eventuelt ringe og spørre hvor mye de skal ha fra denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31924911 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg