Jhabak Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Heisann! Har skaffet meg ett par med Hella rallye 3003. Disse lampene skal i utgangspunktet ha 55W h1 pærer. Men det jeg lurer på er om det er noen som har puttet 100w pærer i disse? Vil evt 100w skade lampene? :) Takker for hjelpen på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Du vil grille reflektorene over tid. Kjøp heller et xenonkit å putt inn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jhabak Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Hehe, da må jeg spørre, over hvor lang tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Kjøp h1 pærer som lyser bra. Eller kjøp eit xenonkit. Det blir for heitt inni lykta med 100w halogenpærer. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jhabak Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 todleif skrev: Kjøp h1 pærer som lyser bra. Eller kjøp eit xenonkit.Det blir for heitt inni lykta med 100w halogenpærer. Okei. Jeg skjønner, har kikket litt på xenonkit. Men hehe, syntes det er litt dyrt, da jeg ikke har så mye penger for øyeblikket! Tenkte kanskje bare og ta en rask løsning med 100W pærer. Men da dropper jeg det. Noen som har forslag til billige xenonkit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 vvme.com Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jhabak Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 TL3518 skrev: vvme.com Har kikket på denne siden nå og tror ganske sikkert at det blir kjøp derfra også. Men når jeg først er i gang lurer jeg på om jeg skal kjøpe ett sett til lysene på bilen også. Så da lurer jeg også på om jeg kan bruke ett xenonkit til lyktene som er på bilen org. Det er da h4 halogen pærer der nå, men må jeg da bytte hele lykta eller holder det bare med kitet? Takk for all hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Skal du blende andre billister, so kjøper du h4 xenonkit til originallysa dine. So det anbefalles ikkje!! So da bør du bytte lamper med separate nær og fjernlys og der nærlysa er linselykter. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg