Gå til innhold

Trenger stereotips til Audi A4

Ranger emnet

ida_kristine93sn

Anbefalte innlegg

Heihei :) ida her, Jeg kjøpte meg en Audi A4 1.8t Quattro her i sommer og den har vel igrunn vært et oppussings prosjekt så nå mangler vi bare noen få detaljer og litt lakkering så er den nesten ferdig! :D så når alt det andre er på plass så tenker jeg på det med sterioanlegg og hele den pakka...

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal ha så derfor tenkte jeg å høre litt rundt med dere kara :P bare å komme med tips og erfaringer dere selv har og hva som er grommt å hva jeg burde ha for å få ett rimelig bra anlegg?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår