AntonGolf2 Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 God aften forum folket. Jeg har en kjedelig omaga a fra 93 som jeg vurderer og sette i go motoren min.noen som har vært borti og godkjenne dette ?? For og gå enda lengre fram i tid har jeg også vurdert snurrbo.om man kjører 0.5 i ladetrykk skal det visst gå bra. Flott om noen kommer med ris og ros da jeg ikke har gjort dette før Mvh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 [ATTACH]26439[/ATTACH] Her er da beistet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 [ATTACH]26440[/ATTACH] Her er den jeg skal ha i senator motorn i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Er bare å bytte over det ;) Skal gå greit å få det godkjent med 3 l i omegaen, men ikke med turbo. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg