sierraman123 Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei. Håper noen kunne gi meg noen svar på et par spørsmål; -Jeg driver å skifter de hydrauliske ventilløfterne på Sierran min, men sliter med å finne nye, fant et par her; , men de ser ikke like ut som de som sitter i motoren fra før av. Noen som vet? - Det andre jeg lurer på er om det er noen som har diverse deler til denne bilen; Er en Sierra stasjonsvogn 88 eller 89 mod. 4x4 2.9 l V6. Trenger blandt annet bakluke. Med vennlig hilsen Petter Maristad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei. Linken din funker ikke og den går til lage ny tråd. Er du sikker på at motoren din har hydrauliske løftere, 2.4 og 2.9 kom med begge deler, husker ikke når skillet var. Bakluka passer nok like fint fra en 2.0 som 2.9i 4x4. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraman123 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Hei. Ja faen, det stemmer det :drunk: Ja, det er hyrauliske løftere i motoren, den er av siste generasjon av den V6eren som ble laget til sierra. Bakluka passer nok sikkert fra de du nevner, noen som har ei så og si rustfri bakluke liggende? Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg