Gå til innhold

Motor ruser seg.

Ranger emnet

Tech

Anbefalte innlegg

hehe, samme tanken slo meg.. Rusavhengig motor :)

Ville ikke satset videre på den, da rus koster endel :D

Veldig offtopic og tullete, men måtte bare, selv om det egentlig ikke var moro 2 ganger

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk en eller annen vakum-slange oppi der. (husker ikke hvilken eller hva den heter :P) Kan være en knekk eller bøy på den.

Var borti det problemet på en 318IS, spesielt etter montering av åpent filter.

Behøver ikke være det, men kan jo sjekke det.. :)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet til nye plugger her om dagen og etter dette så ruser ikke motoren min seg når jeg starter den og den er kald. Synes selv dette var rart, men hvis det funker så er jo det et billig forslag til å utbedre denne feilen. Skal sies at jeg har hatt bilen i 2 år uten å bytte plugger og jeg vet ikke om den gamle eieren hadde byttet pluggene! Bilen er en 316 fra 91

02Tom

WWW.LARVIKGATEBIL.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 02Tom

Byttet til nye plugger her om dagen og etter dette så ruser ikke motoren min seg når jeg starter den og den er kald. Synes selv dette var rart, men hvis det funker så er jo det et billig forslag til å utbedre denne feilen. Skal sies at jeg har hatt bilen i 2 år uten å bytte plugger og jeg vet ikke om den gamle eieren hadde byttet pluggene! Bilen er en 316 fra 91

Detter er godt mulig. Har hatt bilen i 2 år og ikke byttet plugger jeg også! Bestilte faktisk nye plugger fra GS bildeler i dag uansett, så da er det bare og håpe! Fant forresten hull i belgen mellom luftregulator og motor også. Har bestilt ny. Skal det være noen spesilell avstand mellom tenneren og metallet på pluggen? Har en 320I 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider