passelat2001 Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei har en passat 2001 mod 1,9 tdi stv som det har flasset av en lakkflekk på bakluka, har hørt at dette er garanti sak, og at det er 11 års rust garanti.. men er sikkert fler en meg som har dette problemet, så det jeg lurer på er er det mulig at dette blir en garanti sak, lakken skal jo ikke bare dette av på bakluka.. bilen er kjøpt ny hos Ljosland i Kongsberg. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Det beste er nok å dra til Møller å høre. De kan svare på det spm. med en gang :) Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Du er ikke alene om problemet med lakk / sinkslipp: http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/236986-sink-slipp-lakkproblemer.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 viste frem min i fjor ...ga opp ..velger og ta en liten jobb der selv er ikke all verden å slipe ned og lakke opp luka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg