Ginaholic Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Hvordan er d å lage seg ny eksos på denne bilen? Tenkte å gå fra midt under bilen, og bakover med 3". Vil dette ha noe invirkning på motstanden/effekten?? Bedre eller værre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Ginaholic Hvordan er d å lage seg ny eksos på denne bilen? Tenkte å gå fra midt under bilen, og bakover med 3". Vil dette ha noe invirkning på motstanden/effekten?? Bedre eller værre?? ingen effekt i det hele tatt.. nøkkelen er katalysatoren.. man må ta med alt det i samme slengen.. kan like godt kjøpe et anlegg.. jeg hadde ferrita på min og det virka bra.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Kjetilr jeg hadde ferrita på min og det virka bra.. Jeg har ferrita på min ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 he he.. jeg vet...:D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg