audidriver Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 har kjøp meg en billig audi 80 2.0 1994 til arbeidsbil! men den hadde noen feil.. men di fleste er nå fikset, men sliter med den verst ennda, den fjusker noe jævlig. rykker og napper når jeg slakker av og gir gass igjen. jager også en del, går ikke alltid på tomgang og bruker en hel del bensin. har lest en del og kommet frem til att det sikkert er temperaturgiveren. men hvor sitter den på denne? er det noen av di to koblingene som er blå og grå på den slangen som kommer fra radiatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-traktorråner Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 har du sjekket alle vakuum slanger? hadde noe av de samme problemene med min og da var det bare morkne vakuum slanger som var problemet Siter I am not crazy my mother had me tested Nice chevy does it come in guys? VAGiterianer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Tempfølerne er den blå og grå. Veldig lette å skifte. Den grå er for temperaturmåler, den blå er til motorstyringen. Skift den BLÅ - etter at du sjekket for vakuumlekkasje. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audidriver Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 har ikke fått sett på vakuumen nei. fikk tak i bilen igår så har ikke sett stort på den! men skal sjekke det imårrgen! var det jeg trudde ja, tok ut begge to en tur idag bare for å se, men må vell måle disse for å finne ut om dem er defekte!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald92 Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Min Jager også på tomgang, kan jeg bare sjekke vakum slangen da altså? Så er det fikset :P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audidriver Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 det er jo nesten ingen vakum slanger på denne bilen!!? men gikk over med startgass rundt om men ingen ting å finne! bestillte meg begge føler/giver idag så dem kommer imårgen. så har ett håp da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audidriver Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 da har jeg fått byttet begge tempfølerene og sjekket for falskluft på vakum uten noe bedring! :/ så er det noen som har noe tips om andre ting så det kan være? LMM? lambdasonden? bensinpumpe? probleme er når jeg kjører helt vanlig i 80km/t og letter litt på gassen så "dør" bilen og når jeg gir gass igjen så tar det noen sekunder før den plutselig skyter i vei, dette er verre når bilen er kald. da går den heller ikke på tomgang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audidriver Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 da har jeg fått bytet lambdasonde og bilen ble nesten 100%.. den går fint på tomgang og jager ikke.. er kun noen ganger den napper litt under kjøring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg