oyvind78 Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Vurderer å kjøpe en ny 318i touring, men er usikker siden det kommer en ny versjon til høsten. Har fått et bra tilbud fra en forhandler på en godt utstyrt bil. Hva tenker dere om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Det er vel du som bestemmer om du vil kjøpe ein ny bil som blir gammel når nye modellen kommer. Eller om du vil vente til nye stasjonsvogna kommer på markedet. Du skal selge bilen etterkvart og. Da må du sette prisen ein del lågare enn det som den nye modellen har. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind78 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Takk for svar. Ja, du har selvfølgelig rett. Dilemma mitt er at jeg trenger en ny bil nå og har fått en god rabatt som "kompenserer" litt for verdifall og lavere pris enn ny modell ved salg. Den nye blir vel litt dyrere i utgangspunktet også eller? Hvor mye fetere er den nye egentlig?:) Endret Januar 4, 2012 av oyvind78 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Den nye 3 serien er litt lettere enn den gamle, so eg trur ikkje prisforskjellen er so stor. Ellers so fann eg ikkje so mykje info for øyeblikket. Men den har vist fått den nye 8 trinns automatkassa. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Ved å kjøpe en utgående modell er du ihvertfall sikrere på at alle "barnesykdommer" er luket ut. Med ny teknologi kommer også nye feil dessverre. Hvis du har fått det du mener er en grei rabatt på denne modellen, syns jeg det bare er å slå til. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind78 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ja, det er et godt argument. Tror det heller mot kjøp nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg