Kim Hermansen Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 hei :) jeg har et enkelt spørsmål, hvilken kjølevæske skal d vere på en nissan primera 1996 p10 med en ga16de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Det står kanskje i instruksjonsboka? I P12 manualen finner jeg bare betegnelse på en Nissan longlife kjøleveske. Slett ikke sikker på hva annet som passer best. Trolig den vanlige røde er OK, men da bør man trolig spyle skikkelig først siden feil blanding ikke er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Hermansen Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 takk for svar :) har ikke noen istruksjonsbok :/ men veit du om d er alu topp på disse motorene? ka vil sje vis jeg fyller på den standard blåe kjølevesken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Tror ikke blå er så bra. Muligens grønn kan brukes. Spør nos Nissan eller Bilxtra el.lign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg