EMyrdal Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Hoy! har akkurat kjøpt en B230A fra en 2førr, den har et rør som går fra eksosmanifolden til ei pumpe eller noe under forgassern og inn i innsugsmanifolden. Dette røret har knekt og har hull over alt fra eksosen til den pumpa eller hva det er. har noen et tips på åssen rør jeg kan bruke til å erstatte det? eller om det finnes reservedeler? jeg tenkte kobberrør, men det blir kanskje for varmt for det? Eller kan jeg bare tette det igjen i innsuget og i eksosen? Om det ikke MÅ være der tenker jeg.. Uansett, Håper noen kan hjelpe meg! :lol: Siter EMyrdal - Volvo 360GL / B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Tett igjen, fungerer fint uten. Det vanskeligste er kanskje å finne passende lokk til utgangen på eksosmanifolden. Er foresten ikke pulsair, men EGR systemet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EMyrdal Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Okei, men den pumpa eller hva den er kobla til, hva gjør den egentlig? også hva skal jeg gjøre med den og røret som går inn i innsugsmanifolden? jeg så noen kalte det Pulsair så antok det het det :p men takk for tipset! Siter EMyrdal - Volvo 360GL / B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Du fjerner den, og plugger alle vakumledninger som går til den. "Pumpa" er en ventil som skal kun åpne EGR ved vakum, dvs når motoren ikke jobber hardt. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.