alexan0204 Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Hei! Har fått en stygg piping når jeg svinger med min Audi A4 97'. Det kan da ikke være noe problem og løse? Vet at jeg har mye dødgang i rattet, så det kan være styrestaget eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 (endret) Prøv og ratt hardt fra og tilbake imellom dødgangen, hører du da noe klunking så har du et styrestag som er slitent. Kan også ta en fysisk titt på styrestaget om du har en enkel garasje jekk, ser alle stagene i forstillingen fine ut så kan man stramme på en skrue på tannstaget om du enda har en klunkelyd. Piping vet jeg ikkje hva kommer av, men kan tenke meg til dårlig øvre bærebruer. Konstant hyling kommer i fra servopumpen, og lyden er sterkere/svakere alt etter turtall og hvor mye du dreier på rattet. Endret Januar 4, 2012 av Slippern Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexan0204 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ok, takk for svar. Har gående bærearmer foran. Men har det noe med saken å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg