Mopar-or-no-car Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Hei.. Jeg har satt på et par ekstra ryggelys bak på T4'en til kjærringa. Det som gjenstår er strømmen. Jeg har satt opp et rele med strøm og alt og bryter på dashbordet. MEN, så kom jeg på, denne bilen har ikke tåkelys forann. Kun et bak. Det er en 15A sikring til tåkelys forann og bak, står det i boka. Da skulle man tro at jeg kunne klippe ledningene til tåkebaklyset og bruke disse ledningene til ryggelysene jeg har satt på? Det er så kjett å dra ledninger under hele tralla, så hadde vært fint om jeg kunne bruke noe av det som allerede er bak der:) Lampene jeg har satt på er forresten tåkelys fra bilxtra. H3 pære. Takker for inspill. God helg:) Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Hei Har sett på ebay at man får kjøpt sånne moderne 13 pols hengerkontaktsett, der er det jo en ganske heftig ledning som skal forsyne henger/vogn med strøm. Og den har en kontakt man skal koble seg på der bak. Men jeg vet ikke hvor den er.Jeg koblet opp 2x 24w ledlys til ruyggelys, de kan man kjøre direkte på ryggelyskretsen uten problem. Tror ikkr jrg ville brukt tåkelyskretsen, synes ikke at den ledningen er tykk nok til 15a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf75 Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvilke og hvor har du kjøpt de ekstra led ryggelysene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Ville ikke satsa på å kjørt 2x 55W(9,2A) i en krets beregnet på 1x 21W(1,8A). Forenklet: Du har en 16A krets til stua, tror du det er ok å koble en 4kW(4000W - 230V - 16A - 0,75 mm2) varmeovn til den kretsen via ledningen til lampetten på veggen, sikringen ryker ikke før du bruker over 5kW. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvilke og hvor har du kjøpt de ekstra led ryggelysene ? Feks her selges de: http://www.qxl.no/pris/bil-mc-baat/deler-tilbehoer/biltilbehoer/oevrig/2st-led-hp-24w-arbets-belysning-fr-proffs-lyskaster/v/an664765574/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg