Wheels Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Noen med vagcom i oslo/akershus som kan hjelpe meg i dag ? Siter If you cant ram it, SLAM IT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 (endret) Jeg er på Skjetten Hva slags bil ? Send meg en PM om jeg kan hjelpe. Endret Januar 7, 2012 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheels Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 (endret) hei, har en a6 1.8t jeg ikke får ladetrykk på, sjeket med vagcom en gang , fikk noen feilkoder, slettet disse, men det dukket opp en igjen , fremre lambda, har skiftet denne til en jeg vet funker, men hjalp ikke noe, vet ikke om den meldingen må slettes før bilen oppfører seg normal?............. Endret Januar 8, 2012 av Wheels Siter If you cant ram it, SLAM IT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Jeg mener det ikke skal være nødvendig å slette feilkoder for å få ting til å virke normalt igjen (bortsett fra airbag alarmen) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheels Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 dette har løst seg , ellers takk for hjelp :) Siter If you cant ram it, SLAM IT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg