Gå til innhold

Audi 80 2.0 16V blir heit.

Ranger emnet


Nisja

Anbefalte innlegg

Som Bwana skriver, bytt termobryteren på radiatoren om kjølevifta ikke starter når motor går over 100 grader. Sjekk også sikringen samt reléet til vifta. Ellers er det helt normalt at temp stiger når bilen går på tomgang og man står stille, dette grunnet ingen luft som kjøler ned radiatoren.

Når det gjelder kupévifta så skyldes dette enten defekt bakstykke på tenningslås eller at X-reléet henger.

Hvilken årsmodell er bilen din. Du har lagt tråden under B1 - B2 og har 2.0 16v?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår