tommy1033 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 lurer på hvor eg finner et eller annet som kan gjør hjul navet større har kjøpt meg felger som har noe større senterhjull enn dei orginale, har nå sitti i over 1 time å klødd mei på hode , de er vell ikke noen som har den fjerneste aning om hvor eg kan finne noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Senterringer du mener? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 der va ordet ja:D leita etter de i lengre tider nå , veit du om de er brukandes å kjøre ned? eller bør eg dreie til noe selv? fleste senterrringene eg har sett er storsett i elendig plast :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Går fint å bruke plast, det har de hos de fleste dekksjappene rundt om. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Kjør uten. Litt mer trøbbel å få dem på, men å sentrere felger uten senterringer funker fint (flere biler som ikke sentrerer seg på senteret, men på bolt/mutter). Få på alle bolter/mutter løst, skru dem lett på i et stjernemønster før du strammer dem med stjernemønster. Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Kjør uten. Litt mer trøbbel å få dem på, men å sentrere felger uten senterringer funker fint (flere biler som ikke sentrerer seg på senteret, men på bolt/mutter). Få på alle bolter/mutter løst, skru dem lett på i et stjernemønster før du strammer dem med stjernemønster. problemet mitt er at de er 2 cm i diameter forsjell på felgene og navet :P men har bestilt fra BullShitbildeler nå så får dei vell om 2-3 måner :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg