16vturbo Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 så nei, har ikke noen tips.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Med meg var det frieksos mellom manifolg og resten av eksosanlegget, og ikke mellom motor å lanbda :) Men misunner ikke den som må ta av manifoldene med motoren i! off......... Nei såg det ikke var lett og komme til oppi der, og synnes nesten det er litt formye arbeid og ta ut motoren for og skifte di også. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 hehe ja :P får bygge om til MV6 i samme slengen :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 hehe ja :P får bygge om til MV6 i samme slengen :) Hehe, ja det hadde vert noe det:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Er ikke så dyrt for en slik motor :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Er ikke så dyrt for en slik motor :) Nei kanskje ikke, men det ligger litt mer på og gidde det og :) Dette er en bil jeg har byttet te meg for og leke meg litt i vinter på glattå :) Så selger jeg den etter på :) vil bare fikse den opp så jeg får noe for den når jeg er ferdi me den :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 jaja :) Jeg prøvde iallefall :D haha Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg