ElDino Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Lørdag 27.Mars kl16.00 ønsker OMC-Oslo og OMC-Østfold velkommen til Lokaltreff i OSLO. Program: Autoslalom "Breislæddkonkuranse" Visning av treffilmen fra stavanger høsten 2003 Biljardkonkuranse Denne gangen blir det masse fine premier!! Treffet blir samme sted som sist vi hadde lokaltreff her i Oslo. Adressen er HåvardMartinsenvei 1. http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=7884 Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Jeg og mine opel kamerater kommer vaffal..! Håpe det kommer en del folk da.. Blir kult å se treffilmen fra Stavanger og. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Får prøve og ta meg en tur hit jeg også. Med den nye bilen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg