Gå til innhold

min golf2 vr6 turbo

Ranger emnet

royterje

Anbefalte innlegg

endelig etter mye frem og tilbake og 1 år i hagen/garasjen har eg fått lysta tilbake og bilen ned av krykkene.

det er sikkert flere som kjenner den igjend? men den kjedelige saken har eg vært på bt og fått fikset for dere som vet ka det er snakk om så :hammer.

det var broren min som hadde den for mange år siden og solgte den til østlandet.

post-38948-13804853743119_thumb.jpg

post-38948-13804853743318_thumb.jpg

post-38948-13804853743484_thumb.jpg

golf2 syncro med 1,8 20v turbo.

golf2 vr6 turbo

bora 1,9tdi

vw lt bilbergningsbil

vw transporter tdi arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny turbo (brukt) gjore susen. den gamle var gåen for 5?år siden når boren min solgte den.

eg skal montere 2,5 toms rakarør og datasprut. sprutet har eg men savner en kontakt som eg kan sette i stikket til hjernen.

det hadde vært nice med recaro dørtrekk og sidetrekk bak. eg har dem dype stolen med el tilt.

det er også nå golf3 dasj bord og justerbar ratt stamme i fra golf3.

har bytta oppheng for og få på dem gamle gofelgene mine. 9*14 steffan felgene. det er mest for utsene og senk. men det som også er et + er akselerasjonen komer jo til og bli bedre. at eg måtte ofre vr6 bremsene var en ting men det er jo lettere og stoppe en liten felg enn en som er stor. eg er ikke den som synes det er stor stas og kjøre i 240km. eg har unger og kjering så 120 må være mer enn nok.

eg liker lyd og aks.

Endret av royterje

golf2 syncro med 1,8 20v turbo.

golf2 vr6 turbo

bora 1,9tdi

vw lt bilbergningsbil

vw transporter tdi arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...