Volvo XC 90 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Hei!, Har en Toyota HiAce 1997 mod, Automat. Som jeg da ville sette inn noen bakseter, så det jeg skal gjøre er å gjøre den om fra grønne skilter til hvite, så jeg er på utkikk etter noen seter som kan settes inn og tas ut kjapt...(Om ønskelig) PS.Om noen kunne gitt fra seg noen svar hadde vært veldig hjelpsomt, eller gitt en link til noen brukte bakseter. Mvh. Christian 97'Toyota HiAce, Automat. TD. 95'Toyota HiAce, Manuell. D 95' Volvo 850 93'Volkswagen Golf Gl Siter (x) 95'Volvo 850 V5 (Godbilen) (x) 99'Toyota HiAce TurboDiesel(stærkebjørn) 4x4 Lang! (x) 97'Toyota HiAce TurboDiesel (x) 95'Toyota HiAce Diesel (x) 93'Volkswagen Golf Gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Hei. Fikk du tak i seter? Og fikk du evt godkjent bilen med setene? Jeg sliter for tiden med godkjenning av bakseter i min hiace. Samme ombygging som flere ganger tidligere, men det er plutselig ikke godt nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg