awse1 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 (endret) Hei, jeg lurer på om noen vet hvilke kabler jeg trenger og hvordan jeg skal koble opp min sub. http://www.fenceaudio.no/product.cfm?id=19&path=13,19 er suben jeg har. Trenger jeg forsterker? Hvis noen vet hvor man kan legge kablene fram til batteriet etc. så hadde det vært fint å fått greie på det også. Endret Januar 10, 2012 av awse1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 (endret) For at forsterkeren skal spille, so trenger den strøm og signal. Signal får den ifra spilleren.(signalkabel ifra spiller til forsterker) Strømkablene er 12v, remote og jord. 12v tar du ifra batteriet. Jord kan du f.eks. ta ifra setefestebolten til baksetene. (pusse med sandpapir so du får bra kontakt) Remote får du ifra spilleren. Den ledningen er vanligvis blå/kvit Suben din er aktiv. Dvs at den har innebygd forsterker. Endret Januar 11, 2012 av todleif skriveleif Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 den subben har så ekstremt liten forsterker at du tar strøm og minus fra spiller samme med remote + signal ps du trenger ikke feite ledninger ledninger på størrelse med dei som går til spilleren holder masse på de smågreiene :) du kan ta minus fra karroseri viss du vil eine skrun til ene framstolen foreksempel . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Også vil du antagelig få mere bass hvis du sitter å "synger" FOMP FOMP FOMP selv, enn det du får fra den suben, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg