andersbt Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Hei! Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg å finne termostaten på Audi A3 2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Gjerne en idé å opplyse hvilken motor man har ved slike spørsmål, på din er den nok framme på siden av blokka. Nr. 6 på bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersbt Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Det er en 1,6 bensin motor. Er jeg nødt til å fjerne noe for å komme til den, eller er den synlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Du må skru av vannflensen (8/9), denne sitter over termostaten. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersbt Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Er det noe spesielt jeg burde tenke på når jeg gjør dette? Har ikke peiling på motor... Er det noe som kan gå galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg