Gå til innhold

Dagbladet: Blind og døv sjøfør

Ranger emnet

TBI

Anbefalte innlegg

Dagbladet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/18/393706.html

(Dagbladet.no): Etter at en politimann ble kjørt ned i Romania, stakk sjåføren av. Da politiet fant gjerningsmannen viste det seg, ifølge Ananova, at han var 84 år gammel og både døv og blind.

-Jeg var ikke klar over at jeg hadde truffet noen. Jeg hadde en følelse av at jeg hørte noe bråk, men jeg trodde det kom fra bilmotoren, sa han.

I tillegg fortalte han at han har kjørt bil siden 50-tallet, og at han aldri hadde hatt problemer med det.

Imponerende! ^

EDIT: Hvordan er egentlig en følelse av å høre bråk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by \ScOrPiOn

Hmm.. 84 år å kjørt bil siden 50 tallet..?! + vært blind .. den kar`n der skulle jo vært på gatebil å "shalta" rundt på bana og vist TS,Ruud,Dahlback & resten av gjengen hvordan man VIRKELIG kjører bil.. :D :D

Dyktighet elr flax? litt drøyt å si d er flax åsså da, men men :rolleyes:

hehe...;) :op :D

Kan jo være mannen har kjørt opp og ned den 100 meter lange oppkjørselen sin, den RETTE STORE oppkjørselen...

Men har han liggi på autostradaen, så er han dyktig..send han på autobahn i noe gromt noe...:op

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er erklært døv og blind, men jeg kan fremdeles se litt på det ene øyet, og jeg kjenner veien til banken så godt at jeg vanligvis ikke har noen vanskeligheter. Og jeg hører bra - ihvertfall hvis folk roper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Dagbladet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/18/393706.html

(Dagbladet.no): Etter at en politimann ble kjørt ned i Romania, stakk sjåføren av. Da politiet fant gjerningsmannen viste det seg, ifølge Ananova, at han var 84 år gammel og både DØV og blind.

-Jeg var ikke klar over at jeg hadde truffet noen. Jeg hadde en følelse av at jeg HØRTE noe bråk, men jeg trodde det kom fra bilmotoren, sa han.

I tillegg fortalte han at han har kjørt bil siden 50-tallet, og at han aldri hadde hatt problemer med det.

Imponerende! ^

EDIT: Hvordan er egentlig en følelse av å høre bråk?

bare jeg som reagerte på det der??

edit: ja jeg ser at det står følelsen av å høre noe bråk.. men.. jaja.. vandrehistori sier jeg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider