Gå til innhold

93 w124 220ce tapper seg for strøm

HaaJeHaa

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en 93modell w124 220ce, men bilen har problemer med det elektriske. Bilen tappes for strøm når den står stille og varmeapparatet står alltid på det varmeste.

Det første kan jo være så mangt, men har noen vært borti dette problemet på w124? Hva kan dette være?

Det andre kan jo bare være en ødelagt bryter, men om noen har en formening om hva dette kommer av så fortell meg;)

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min 124 var det også strømproblemer, fant vel til slutt ut at det var speilvarmen som sto på hele tida :) På disse bilene er speilvarmen termostatstyrt, sålenge tenninga står på kobler de inn ved behov. På min sto de på døgnet rundt, og bilen ble tom for strøm ganske kjapt. Sjekk det ihvertfall.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om speilene er varme når bilen har stått parkert en stund...

Ellers kan du måle strømtrekket på bilen når den står parkert(med et tang-amperemeter som tar likestrøm), og nappe ut en og en sikring til strømtrekket forsvinner. Noe strømtrekk er normalt, men ikke for mye.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...