Robert1337 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg byttet motor på min galant 1990 glsi 4x4 i går. Når jeg kjører over 60km/t så rister bilen veldig mye, men det er bare når jeg gir gass ikke når jeg triller. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Svinghjul? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Mellomaksel som ikke er festet skikkelig eller løs opplagring? Bare idéer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Eller en kule på en drivaksel som har hoppet ut av sporet sitt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert1337 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 (endret) Kule på drivaksel har jeg ikke tenkt på, tusentakk skal sjekke det nå Alt var i orden der. Endret Januar 13, 2012 av Robert1337 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert1337 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Hvor mye skal jeg klare å bevege på mellomakslingen i det gummiopphenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Kan være reima til balanseakselen som er ryket. Har du sjekket tilstanden på den når du bytta motor. Mange som glemmer den og kun bytter reg reim. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert1337 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Den er hel, men den rister jo kun over 60km/t og bare når den står i gir å jeg gasser på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvis mellomaksel er tatt fra hverandre, ble det markert hvilken stilling den sto i? Disse er balansert, og må skrus sammen i samme stilling som de sto originalt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg