Volvo240power1987 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Kjøpte en sånn bryter fra BILIA til og skru av og på ekstralys jeg har montert på! men jeg får ikke lys i bryteren til og lyse ! den er org fra fabrikk. den har 3 stikker bak! får ikke lys i bryteren når jeg skrur den på! den skal lys blått i en liten sirkel så den indikerer at den står på!! Hvordan få lys i den? Går den ann og få lys i den? Må jeg ha den bryteren med 4 stikker? plis svar :) Mvh volvo digger'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240power1987 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Ingen grunn til å bumpe 1 tråd etter 1 time! Kva har du koblet til bryteren? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Den ene pinnen skal ha jord for at pæra skal virke. Men den vil bare lyse når du har fjernlysa på. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg