Volvo240power1987 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Sikringen til fjernlyset i bilen gikk den er på 15A og som reserve sikring har jeg satt inn en 25A sikring!! går dette greit? eller skal jeg bare ta den ut til jeg får kjøpt ny sikring på 15A!! når jeg tok ut den 15A sikringen merket jeg at viskeren bak på bilen ikke fungerte!!! har dette noe sammen heng? for så vidt jeg vet så er det bare den ene sikringen som går til fjernlyset! så har da også sikringen til viskeren bak gått å da? HASTER!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Du skal aldri sette i ein større sikring enn det som er originalt. Da risikerer du at andre ting ryker/brenner. Sikringen er jo der for ein grunn. Kvifor rauk sikringen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240power1987 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Det vet jeg ikke ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Du har vel styrt på med ekstra fjernlys. Har du koblet dette rett? Koblet du ifra batteriet når du koblet til strømkablene til reléet til ekstralysa? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240power1987 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 jeg kom på det nå drev og kobla til en bryter i dashen og så hørte jeg det gnistra litt! og da tror jeg at jeg kom borti sigarett tenneren for den funka ikke og ikke vindus sviskeren bak heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Godt muligt at sikring(er) rauk da ja. Er ein grunn til at sikringer ryker, so det er greit å finne ut kva som kan være grunnen. I ditt tilfelle ville eg ha sjekka om det avisolerte ledninger eller kabelsko uten beskyttelse som lager trøbbel. (teip disse) Feilen kan oppstå att og da ofte når du minst vil at den skal oppstå! (men vindusvisker bak og sigarett tenner er vel ikkje det værste, men uten fjernlys kan være litt kjedeligare) Lyser ekstralysa bra? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetluss Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 hvordan gikk deT???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg