helten93 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg har en MB C180 1996mod manuell gear. Bilen døde plutselig ute på motorveien og ville ikke starte igjen. Bensinpumpen går ikke når jeg skrur på tenningen slik den gjør vanligvis. Men den går når jeg gir den direkte strøm. Det er ikke gnist siden jeg prøvde å starte den på start gass. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten93 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Har noen andre problemer også slik som at lyset rundt varmapparat styringen slår seg av men etter kansje to min kommer det på igjen etter at tenning er slått av. Også viften starter opp igjen da.!? any one? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 at den ikke starter så tenker jeg det er bensinpumpe releet ditt som er gåent, og kjent at polene baki løsner litt i skruene så får du lignende problemer Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten93 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Okei. Men det skal vel være gnist på pluggene selv om bensin pumpe releet tuller seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Du har ikke lest ut feilkoder på bilen? Tenker på om turtallføler på veivaksel er defekt så vil du nok ikke få gnist/bensin.. Er hvertfall slik på mange andre merker.. Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 Jeg har en MB C180 1996mod manuell gear. Bilen døde plutselig ute på motorveien og ville ikke starte igjen. Bensinpumpen går ikke når jeg skrur på tenningen slik den gjør vanligvis. Men den går når jeg gir den direkte strøm. Det er ikke gnist siden jeg prøvde å starte den på start gass. Noen som kan hjelpe? Vet ikke om bilen din har veivakselsensor men den har kamakselsensor. Du vil få samme problem om en av dem er defekt,ikke gnist og drivstoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten93 Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten93 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Ble til at bilen ble brukt som dele bil til min andre c180 som jeg knuste bunnpannen på, etter jeg kjørte oover noen steiner og slikt etter de forferdelige stormene;) Så nå går den som bare det.! !.... Men et problem jeg har nå er at utetemperatur sensoren viser riktig tempeatur når bilen står stille men når jeg kjører kommer den opp i rundt 10.grader celcius. Jeg lurer på hvor jeg finner denne utetemperatur sensoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 hvor mye for "delebilen" hvis du selger den? :) skal ha meg et morro prosjekt :P Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg