Hansien Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Noen som vet om noen nettsider som har et godt utvalg med filt? Ingen av alle de interiørbutikkene eller de som driver med lyd her i bygda hadde noe annet enn det som var verdt å ha som lagervare, ei heller fikk dem bestilt dette fra sine leverandører.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Hva er du ute etter da?? Du skal tydligvis ha noe annet an standard sort eller grå. Skal du ha likt som teppe i bilen din, så må du høre med bilforhandler av bilmerket ditt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wefwm Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Ellers har biltema billig stoff til å trekke rundt høyttalere som fungerer helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 @cossie: Standar grå blir hakket for lyst, også er det en grovere struktur i fargen. (Ørsmå biter av sort o.l.) Derfor skiller den seg ut. Det er greit at stoffet ikke skriker "JEG ER ANNERLEDES! HAHAHHA." når det skal inn i kupeen på en pickup. Skal jeg ha sort, så må jeg neste trekke opp hele gulvet i samme farge. Noe som muligens kunne blitt stilig. Men da vil jeg gjerne ha litt mer erfarne hender til stede og gjøre den jobben. @wefwm: Biltema har jeg faktisk ikke tenkt på. Får sjekke der og! Takker :) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Biltema har i sort og grå ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg