andesander Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har en atomic apxx 15" som jeg vil ha i en volvo 740 sedan. Er det noen som har noe peiling på hvordan jeg skal bygge kasse til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Lurer du på hvordan kassa skal se ut? Eller hvor stor den skal være? Kassa bør være skrå så den kommer helt inn til seteryggen, og du kan med fordel ha bassrefleksrørene opp i hatthylla. Kasse til et slikt element bør være på 200 liter, og ha 2stk porter på 10cm diameter, og 7,15cm lange. Når det er sagt, så sliter du med å levere nok strøm til en forsterker som er sprek nok til å få noe nytte ut av dette elementet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andesander Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Jeg lurer på hvordan den skal se ut. Hvor ellimentet skal sitte. Det er jo ganske stort, så får ikke plass til det under hatthylla. Har du noen mål eller tegninger på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Du får ta et bilde eller to av bagasjerommet, så får vi se hvordan det kan gjøres ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Om du har dataene på elementet kan du legge de inn HER og du får oppgitt anbefalt volum og portlengde® :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Om du har dataene på elementet kan du legge de inn HER og du får oppgitt anbefalt volum og portlengde® :) Det har han jo allerede fått. Nå lurer han på hvordan kassa burde se ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Javisst, ser det nå ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg