Gå til innhold

Automat er best, ingen protest!

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Originally posted by Corvette

Forumet her kryr av små imbessile drittunger som sannsynligvis tror de manuellgira riskokerne er gull..

Men, det er bare fordi dere ikke har prøvd en bil med ei god automatkasse!

Ikke bare henger man med på 0-100 øvelser foreksempel, man drar fra de med manuelle kasser, manuellkasse krever nemlig ekstremt mye for å få en perfekt start, og 100% perfekte giringer..

Med bilen min gir jeg bare flatt jern, og drar fra alle guttevalpene med manuellt gir..

Poenget er:

Kjøp dere en bil med plenty av CUbic Inches, og ei god automatkasse, og dere har den perfekte bil!

Hmmmm, er det 1 april på forskudd her?

:D

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Era

Ehhh hæ bruker du Ascona på bane når du har Corvette?

Sorry men den skjønner ikke jeg, men ang og slite med og styre seg skjønner jeg :D sliter jeg med også.

Å bruke en ascona til 2500,- på bane er genialt.. hvis man drar av banen koster det uansett ikke mer enn max 2500 liksom..

Å dra av med corvetten kan koste 200k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puke :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: Hadde ikke bytta rispufferen min mot noen. ;) :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: flushit spamspam :D

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

Hvorfor bytta du til manuell kasse i ascona'en hvis det var så bra??

Mr. Corvette må være den største kranglefanten her på forumet.

Jeg har da aldri byttet fra automat til manuell i noen bil, og kommer aldri til å gjøre det heller.

Det falt deg ikke inn at jeg ikke har hatt bilen siden den var ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er derfor han er så frempå her.......

Men det er bare kjeften med han, GARANTERT!!!!!

Din nerd,!!! Og ikke fortell meg hva jeg skal holde meg for god til a...

Person hets, ingen hindring....Og forresten var det du som begynte med å kalle Ruud racing for en løgnhals....

DUST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

det er derfor han er så frempå her.......

Men det er bare kjeften med han, GARANTERT!!!!!

Din nerd,!!! Og ikke fortell meg hva jeg skal holde meg for god til a...

Person hets, ingen hindring....Og forresten var det du som begynte med å kalle Ruud racing for en løgnhals....

DUST!

Mine ord om at han ikke oppga riktige tall for ytelsen av motoren sin har jeg fortsatt i behold.

Han oppga veldig unøyaktige tall, som ga et helt feil resultat.

Jeg spurte han om riktige tall i en annen tråd og, men da glimret han med sitt fravær, derfor startet jeg denne tråden, for å provosere frem et svar, og det fikk jeg.

Svaret avslørte at han som jeg sa, oppga feilaktige data.

Å kalle det et personangrep blir ikke mindre enn latterlig, men jeg forstår selvsagt at en fjortiss som deg ikke forstår bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Mine ord om at han ikke oppga riktige tall for ytelsen av motoren sin har jeg fortsatt i behold.

Han oppga veldig unøyaktige tall, som ga et helt feil resultat.

Jeg spurte han om riktige tall i en annen tråd og, men da glimret han med sitt fravær, derfor startet jeg denne tråden, for å provosere frem et svar, og det fikk jeg.

Svaret avslørte at han som jeg sa, oppga feilaktige data.

Å kalle det et personangrep blir ikke mindre enn latterlig, men jeg forstår selvsagt at en fjortiss som deg ikke forstår bedre.

Igjen....... DU leser med et "vrangt øye". Alle vi andre skjønte hva han mente...... Får du mye positivt ut av dine måter å formulere deg på ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Jeg sier at JEG IKKE GÅR AV VEIEN FOR PERSON ANGREP!!!!!!

Men å kalle deg NERD blir jo mere en fakta opplysning, er enig i det.

Fjortiss, ingeting jeg heller ville vært....tro meg...Har aldri pult så mys som når jeg var 15-16 år....PUHHHH...

I følge han tullingen i Framtiden i dine hender er jo alle vi autofile 14 år så det er bare å sette igang turbo2:D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider