Gå til innhold

Cab - hardtop

Ranger emnet

e-36 burnout

Anbefalte innlegg

Azzido klarer sikkert å svare bedre for seg selv enn det jeg kan.

Men jeg kjeder meg.

Bilen hans er påkostet endel, vi snakker om 140000 ifølge han selv. Ta en kikk på sida hans om hva som er gjort med bilen, det er vel ikke akkuratt det du finner i en standard 325 fra 1994.

Og det med at den har gått nærmere 190000 km har ikke VELDIG mye å si, ettersom rekkesekseren er meget slitesterk og bør gå dobbelt så langt uten problemer med godt vedlikehold.

Og jeg er sikker på at Azzido har tatt godt vare på bilen, i og med at den er demo bil for BMW spesialisten her i norge.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå min andre e36 cab.. Begge jeg har hatt

får vann inn om du spyler direkte på øvre del av ruten

med høytrykk. Dette tror jeg er umulig å unngå hvis

man ser på hvordan det er satt sammen. Men det kommer

aldri en dråpe inn i regn eller med hageslangen..

Så slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Compact

Azzido.....

Har ikke du en 94 modell 325 som er gått 188000!!!!

Litt stiv pris spør du meg.

jo jeg har en 94 mod som nå har gått 192000,- om noen er intr kom med bud...

det stemmer at jeg har kosta på den 140.000,- men det er da en sum på alt som er gjort med bilen... det meste blei bytta på bilen i fjor... alt av slitedeler osv... jeg satte den på verksted og bad de bytte alt så den blei tipp topp... sånn av tuning/styling finesser så har det nok kommet på rundt 80-90.000

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

90.000 for styling? Hørtes mye ut. Mer enn hva det koster for komplett orginal M3 styling hos bmw det og felger til 40.000 fra bmw

tuning/styling/jobb/lakk har kommet på 80-90.000 ja... alt er bytta på bilen... front fangern 2 ganger f.eks =) hehe

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

shit..var mye peng ja..Tror jeg brukte rundt 30kpå 323'n.. kjøpte m3front,hekk,18"bbs,scorpionanlegg,mye lakkering.servicer,takspoiler,nye dekk osv. så mye jeg kunne..hehe..

ja er snakk om endel penger her... har oxo bytta alt av lykter f.eks... instrumenter, girkule, matter ++ har ikke helt oversikt.. husker bare jeg regna meg fram til 80-90.000

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...