hansgrumheten Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Heisann ! Er de noen her sm har litt peiling på hvor mye en sånn står i? Jeg har kun sett 1 på nettet i det siste, den stod til 129.000 , samme som knm standen dens,dette høres urolig høyt ut men den er borte. Jeg skal selge min med det virker ikke som om folk vet hva slags bil dete er med 115hk motor, 6 gir, air con, el vinduer, 4 hjuls strekk osv. Det er en eiers bil som har høt km, 338" men motor har gått 156.000" Turbo 4000" ellers så er alt av slitedeler byttet, hjulagre, bremser, foringer osv. Noen som har en ide til pris på noe sånt! Takknemlig for alle innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Denne bilen ble aldri noen kjempe suksess i Norge, så folk kjøper heller golf og Passat og dermed synker disse lavt i pris. Når bilen har gått nesten 340k må du regne med å legge deg langt ned i pris for å få solgt den selv om den har mye utstyr. Nå vet jeg ikke hvilken modell du har, men tror nok du må ned i rundt 60,000 for å i det heletatt vekke intr. Men, gjerne prøv å legg den ut til høyere, men tror ikke du vil få stort med henvendelser. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansgrumheten Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Ok! Skal legge ut bilen for 69 og se responsen! Er jo en super bil med 4wd, ser at 2wd ligger rundt den prisen da med lavere km! Men den er jo kostet på ca 40 tusen siste året så det meste er nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Hei, Som Jesper sier må du nok langt ned i pris for å få solgt den når den har gått 340,000. Bilen begynner å bli noen år, og folk viker helst fra de som har kjørt langt. Har selv en med kun 1.6L og 2WD, men har kun kjørt 110,000. Har lagt den ut til salg på autodb, for å se om det er noe respons der før jeg legger den ut på finn. Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg