Raatentaa Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Lurte på om det er enkel jobb å flytte over hengerkrok til en uten, er snakk om Stasjonsvogn. Se bort fra el jobben og sage hull i støtfangeren så er vel det ready to fit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Skal være kurant jobb det, men regn med at skruene har rustet fast slik at de må kuttes med vinkelkutter. Bare sørg for å kjøpe nye bolter som er sterke nok... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raatentaa Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Høres bra ut... behovet for krok er litt stort nå, men jeg vet ikke om jeg gidder jobben der bare for å trekke søppel 2-3 ganger i året :P Gjelder bare å finne meg en krok så får vi se om innsatslysten er på plass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg