bastian Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Hei, skal montere speedometer avhengig volum på stereoen i min 98 modell Audi A3. Noen som vet hvilken farge det er på kabelen som går til speedometeret på instrumentpanelet? Regner med den sitter på grønn 30-pins kontakt på høyre side bak instrumentpanel. Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Speedometer som går etter volum? whats the vits Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Omvendt ihvertfall ;) Volum som går etter speedometeret! Vitsen er fordi han kjører en såpass bråkete bil at når han ligger i 80 kontra 50 så er han nødt til å skru opp volumet mange hakk for å klare å høre Sissel Kyrkjebø cden sin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Ahh, :D sånnsett :D begynnte å lure på hva faen det dær va :D Hadde det dær på min gamle sony spiller :D *flireformegselv* ikke lett å ikke tenke alltid.. :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Hei du, vet ikke hvilken ledning, men det er allerede lagt opp en ledning til spilleren som inneholder speedometerinfo (pga. navigasjon osv.). Du kan evt. måle for å finne den, noen i en bilstereobutikk vet kanskje hvilken det er (ved å se i bruksanvisning til spiller med navigasjon). Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastian Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Hoho ja nå må jeg le :p Vet det skal egentlig ligge en i orginale ISO-kontakter, men den forrige eieren har kuket det opp litt tror jeg. Vet at at den skal hente signalet fra instrumentet, dvs det går en speedometerkabel inn i instrumentet, og en ut videre til stereo m.m. Hadde vært kjekt å vite hvem som er hvem, evt hatt et koblingsskjema el.l. Trenger å vite dette også da jeg har planer om å legge inn navi etterhvert. Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg