Gå til innhold

spørsmål om emblemfri grill

Ranger emnet

volvo kjørar

Anbefalte innlegg

har lagdt dette spørsmålet inn på tråden min (http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/285448-forstegangsprosjekt-golf-3-a-11.html) men det er ingen som har svart, og eg er sikker på at folk veit det, treng svar fort, fordi eg må kjøpe fortest mogeleg :)

når eg kjøper emblemfri grill på f.eks. partsandretards.no, får eg med den "lista" som er under grillen da? (eg meiner den som pleier å vara lakkert i samme farge som bilen og den som er over fangeren og under grillen)

eller må eg sparkle igjen den "halvsirkelen" som er på min originale list. er litt lei av sparkling, så vil helst sleppe dette.

mulig litt vanskeleg å forstå kva eg meiner. spør om du lurer, så kan eg ta eit bilde av den "lista" eg meiner :)

det er og eit annet spørsmål som er øverst på sida, om "boltsirkel", på tråden min. folk vil sikkert le av dette spørsmålet, hehe, men du får svare om du kan! :klovn::klovn:

du kan svare her eller på tråden min, det er det samme for meg :)

TUSEN takk for svar :D

Endret av volvo kjørar

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld den lista så ta ein telefon til Håkon (P&R) og spør om den er med.

Kva lurer du på angåande boltsirkel?

Kan dette hjelpa deg? http://www.bilforumet.no/andre_forum/felg-og-dekk/56399-hvilken-boltesirkel-har-bil-sjekk-her.html

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lista følger ikke med, men den trengs ikke.. du lakker bare det nederste feltet på grillen! bestill grill fra parts andr retards du, så ser du selv når du får grillen at du ikke trenger den dumme lista :)

- golf 3 1,8l lav bruksbil!

- golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil!

- golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart!

X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES!

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld den lista så ta ein telefon til Håkon (P&R) og spør om den er med.

Kva lurer du på angåande boltsirkel?

Kan dette hjelpa deg? http://www.bilforumet.no/andre_forum/felg-og-dekk/56399-hvilken-boltesirkel-har-bil-sjekk-her.html

ja eg veit at det er 5x100 boltsirkel orginalt, men når eg måler med skyveleret så måler eg til 95mm. og på felgen skal det være 5x112, men her måler eg til 106mm. er det eg som måler heilt feil? eg måler over fra sentrum til sentrum, som om du skulle kryss teighte skruene.:)

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lista følger ikke med, men den trengs ikke.. du lakker bare det nederste feltet på grillen! bestill grill fra parts andr retards du, så ser du selv når du får grillen at du ikke trenger den dumme lista :)

ahha eg sjønner ;) men vil ikkje dette sjå litt merkeleg ut ? i den lista så er det jo ein "halvsirkel" etter emblemet, dette vil jo vise, og skjemme ut resten av bilen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller er det ein list på grillen, så eg slepp å ha den andre lista mi utanpå ? :) med andre ord, så henger grillen og lista isammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller er det ein list på grillen, så eg slepp å ha den andre lista mi utanpå ? :) med andre ord, så henger grillen og lista isammen? :)

Noen enmblefri griller er alt i plastikk. Grillen og den lista du ref. til er da i ett stykke og du må da maskere rundt for å lakke den.

Noen emblefri griller er den lista du ref til i stål, og du kan ta denne av resten av grillen for å lakke kun denne. Denne er da uten den buen du snakket om. Minuset med denne typen er at stålet er ofte av en dårlig kvalitet og begynner lett å ruste.

Mao lista og grillen du har orginalt skal du ikke bruke (om ikke ting har forandret seg astronomisk mye i styling verden de siste 10 åra)

Tommy

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er i ett på en måte! det ser ut som om det er en slik list der, men er bare plastik! :) så du maskerer bare selve grillen, også lakker du den "lista" som er nederst på grillen :)

- golf 3 1,8l lav bruksbil!

- golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil!

- golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart!

X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES!

X - golf 2 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider