Aorak Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Hei er det noen som har erfaring med å ta seg en ferie til polen og fikse bilen på samme tid? jeg har en del problemer med dørerer samt at det er behov for stor service og en reparasjon av flexibend på eksosen. del gjerne deres erfaringer. samt evt andre land man kan reise til for å spare litt penger. med norske priser vil denne jobben gå over bilens verdi. på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 du kan altid finne noen karer her i landet som kan gjøre jobben for en grei pris:) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aorak Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Hvis du kjenner noen som er Billige og Villige så må du bare gi beskjed! jeg klarer ikke å finne noen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Teo Motors i Poznan i Polen mener jeg har mange fornøyde kunder fra vw-audi klubben :) Link: http://www.teomotors.pl Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg