Gå til innhold

Celliz langtidsprosjekt: Golf 4 fsi 2000 mod

Ranger emnet

Celliz

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ang lyset i klimapanelet er det klassisk golf 4 :) du setter den knotten i midten på posisjon 2 og trekker den av! der sitter pæren litt køddent til men med litt pirking får du den ut. jeg brukte et sugerør til å sette inn den nye:)

takker for svar :) ingen som har sagt at den skal være i posisjon 2 så tror jeg holdt på og knekke dritten av her om dagen :P hvordan pære er det som sitter her?

lite blir gjort med bilen pga lite penger og mye snø... org stolene er fortsatt til salgs om noen er interiserte! det første som kommer til og skje med bilen fremover er nok ny basskasse og frontsett. også en skikkelig vask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på tåkelysa? :)

nei har ikke det ennda:P litt mye og gjøre fortia :( men jeg så jo at de diodepærene er da omtrent dobbelt så store som h3 pærene som sitter der så det må litt modding til. Men det går seg nok til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
rå bil! har sykt lyst på en slik selv, satt å vurderte en 1999 tidligere idag. du sku byttet originalhøytalerne foran i dørene og en tweeter i dashn :P kanskje ett slikt sett : http://www.judysbilstereo.no/frontsett/4/focal-100krs med en slik forsterker : http://www.judysbilstereo.no/forsterkere/2-kanaler/focal-fpp-2100-performance

Tusen takk! mmhmhm focal! om du har mye penger og rutte med ser det jo ikke ut som et så dumt valg:) jeg skal gå for http://www.judysbilstereo.no/frontsett/65/cadence-zrs-6km-high-spl-kit-103db-1w-1m med forsterkeren som er i spilleren:) anbefaler deg absolutt og gå for G4 :) bare og følge med her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thoka85

Kjøp heller overgang til 8" høytaler i dørene forran :) Det har jeg kjøpt til min golf, ikke fått kjøpt høytaler enda. Men det kommer :) Vurderer å kjøpe denne. 250W RMS i dørene, med kraftig nok forsterker + lyd isolert dør.. Tror det kan bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller overgang til 8" høytaler i dørene forran :) Det har jeg kjøpt til min golf, ikke fått kjøpt høytaler enda. Men det kommer :) Vurderer å kjøpe denne. 250W RMS i dørene, med kraftig nok forsterker + lyd isolert dør.. Tror det kan bli bra :)

500W? disse hadde også 94 db følsomhet. jeg må ha noe med høy følsomhet i med at jeg har lite effekt :) gidder ikke bruke så mye penger på super banger anlegg, så lenge comp kan følge subben så er jeg fornøyd :) men hadde blitt bra ja som du sier! Men tror jeg heller satser pengene mine i utseende :) når jeg er ferdig med det håper jeg på ny motor! da skal nok bilen strippes ned og gjøres ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

fortsatt ikke fått gjort en dritt med bilen :P fikk beskjed på eukontrollen at venstre fjøra forran hadde knekt. den er fiksa! eller så nermer sommerdekk seg bare mer og mer med tanke på cash :) hybelen er også snart ferdig :D håper på flere innlegg når den tid kommer! håper folk gleder seg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider