BulleGjøk Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Nå har jeg bytta plugger, pluggledninger, bensinfilter og luftfilter. Fortsatt fjusker bilen mer OG mindre. Det starta med at den fjuska omtrent som om det skulle være kondens, så lyste "check engine" lampa for så og slokne igjen kort tid etterpå. Kan ikke se noe system på fjuskinga. Det skjer både når bilen er varm og kald, varmt eller kaldt vær, lavt eller høyt turtall, på tomgang eller ved kjøring. En dag masse, neste dag ingenting. Det siste forsøket mitt var kondensfjerner, det funka faktisk! Ei stund.. Fjuskinga kommer tilbake, men den er redusert. Bortsett fra ved ett tilfelle, da stoppa den på tomgang og når turtallet blei lavt (type i kryss) og hørtes ut som om en sylinder dreiv og kutta ut. Starta den opp neste gang, alt i orden.. Tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Få lest ut feilkoder, kan være en posisjonsføler som er defekt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 du sier ikke hva slags type baleno, men hvis det er av "nyere" dato, så kan det være kam eller veivsensor. Men har vært mye tull med coilene på de med 2 coiler som sitter på motorn. Leser du av feilkode så finner du du nok feilen. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BulleGjøk Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 1,6 1998 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Mitt råd: les ut feilkoder Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg