Quattro73 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Hmmm. Om du ikke vet hva du holder på med så tror jeg ikke det er så lurt. På den annen side, vil du prøve deg frem så begynn med en litt enkere topp enn en 20v. Ved porting, mange tror at jo større jo bedre, slik er det ikke! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoxi93 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Altså jeg har jo portet moped og liknende, er jo ikke helt blank :) Som jeg sier, hvis jeg forhører meg med proffene om hvordan det skal gjøres og gjør det ordentlig fra starten av så tror jeg nok at resultatet blir bra, hvis man er nøye.. Noe som jeg er i mitt arbeid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Sørg for at alle sylindrene flower likt etterpå, ellers kan du møte på andre problemer ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoxi93 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg må nok forhøre meg mye og sette meg ordentlig inn i dette før jeg begynner! Gleder meg allerede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 2,3 20v vil jo også få ca 20 hk mere med chip også. Jeg sliter med at mellomregisteret mitt er for svakt i 3 gir. Så skal starte med å chipe. Forhåpentligvis vil det være det lille som gjør at jeg kan bruke 3 istede for å gå med til 2 og ligge på turtallsperra Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Motoren har 170 hk i utgangspunktet og kan garantere at du ikke får 190 med chip ; Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Tømme dyser, fortenning med 50% E85. Burde da gi litt ekstra på turtallsvilligheten. Kansje ikke 190 men burde begyne å nærme seg. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg