oleksven Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg har tenkt å sette i linken under i bilen min nå. Det er en Volvo s60 2.0T. Noen som kan hjelpe meg og si om det er dumt eller bra om jeg setter det inn? http://sv.bsr.se/products/4900705/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Fungerer sikkert greit, men eg er skeptisk til uoriginalt filter. Er vel ikkje uvanligt at lambda ryker pga at det er smørt for mykje olje på filteret. (Veit ikkje korleis det er på volvo) So eg bruker berre originalfilter. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleksven Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Ja, det er noe lignende på Volvo også. Hørte med de som selger det og de sa det fungerer bra og lyden blir fin, men man må passe på at man ikke smører det inn for mye. Tror kanskje det følger med en instruksjon eller no for hvordan dette skal gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg