zip87 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Har kjøpt meg Opel Vectra 2005 modell. Det sitter en orginal 2-din spiller i, som heter CD 30 MP3. Noen som vet om det går ann å montere aux utgang på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daheim111 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 (endret) Samme problem hos meg ?...mener du Aux-in (MP3-spiller, Ipod eller slikt) eller Aux-ut (f.eks. til en ampifier) ?... Det fins vel en adapter som må bare købles mellom orig.kontakt fra bilen og radioen...eBay ca. 20 Euro...den gir deg 2 x 2 cinch men: MULIGENS før du gjør dette må du til Opel og "fjerne" resp. deaktivere anlegget og etter ny montasje må aktiveres hele anlegg på nytt (og da svares med ja på ? AUX-in ja eller nei)...vet ikke om dette er nødvendig hvis du bare vil nyinstallere din CD30 / kanskje det er bare nødvendig med å "frigjøre" Aux-in (men også dette ved Opel. men det er bare en CD som må inn i radioen og "innspilles"). Såvidt jeg vet... Endret Januar 27, 2012 av daheim111 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg